کارگردان Witcher 4 ابهامات مربوط به ظاهر سیری در آخرین تریلر را برطرف کرد
“ما آن (ظاهر سیری) را تغییر ندادهایم.”
به تازگی، یک ویدئوی پشت صحنه درباره نحوهی تولید تریلر معرفی بازی The Witcher 4 منتشر شد که تصاویری از شخصیت سیری با ظاهری متفاوت را به نمایش میگذاشت. حداقل این چیزی بود که برخی از طرفداران در این ویدئو دیدند. اکنون کارگردان بازی به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده است که استودیو ظاهر سیری را تغییر نداده و سعی کرده توضیح دهد که چرا مدل شخصیت او در ویدئوی پشت صحنه ممکن است با تریلر اصلی متفاوت به نظر برسد.
سباستین کالِمبا (Sebastian Kalemba) در این باره گفت: “ویدئوی پشت صحنه از همان مدل درونبازی سیری استفاده میکند که در تریلر اصلی دیده شد. ما آن را تغییر ندادهایم. چیزی که شما میبینید، یک نسخه خام و بدون انیمیشن صورت، نورپردازی یا لنزهای دوربین مجازی است.”
کالِمبا همچنین به طرفداران اطمینان داد که تصاویر منتشر شده در ویدئوی پشت صحنه، یک “تصویر در حال پیشرفت” از ظاهر سیری را نشان میدهد.
او افزود: “این تغییرات، بخشی طبیعی از فرآیند توسعه بازی است. در این مرحله، ظاهر هر شخصیتی ممکن است بسته به رسانه متفاوت باشد؛ چه در یک تریلر، چه در یک مدل سهبعدی یا درون بازی.”
پس از سهگانه اصلی Witcher که بر روی گرالت تمرکز داشت، The Witcher 4 داستان خود را از دیدگاه سیری روایت میکند. کالِمبا پیش از این نیز در مورد اینکه چرا سیری یک “انتخاب طبیعی” برای The Witcher 4 بود، صحبت کرده بود.
او گفته بود: “فضای زیادی برای او و همچنین برای ما وجود دارد تا بتوانیم آن را گسترش دهیم. فضای زیادی برای کاوش وجود دارد و از آنجایی که او شخصیت بسیار ظریفی است، آغاز سفرش به ما آزادی و فرصتهای زیادی میدهد تا بتوانیم در داستان آن عمیق شویم و از آن به خوبی استفاده کنیم.”
The Witcher 4 آغازگر یک سهگانه جدید از بازیهای Witcher است که در کنار سایر بازیهای CD Projekt، از جمله دنباله Cyberpunk 2077 و بازسازی Witcher در دست ساخت هستند. The Witcher 4، مانند سایر بازیهای آتی CD Projekt، با استفاده از Unreal Engine 5 اپیک گیمز ساخته میشود. این همکاری پس از یک قرارداد توسعه بزرگ بین CD Projekt و Epic صورت گرفت.