معرفی کالکشن تیشرت اتک آن تایتان

معرفی کالکشن تیشرت اتک آن تایتان

از طرفدارای انیمه اتک آن تایتان (Attack on Titan) هستی و دوست داری یه تیشرت اتک آن تایتان خاص داشته باشی؟ این مجموعه انیمیشن حماسی که میلیون ها بیننده رو در سراسر جهان مجذوب کرده، الهام بخش یکی از پر طرفدارترین کالکشن‌های 7wears هست که شامل کالکشن تیشرت اتک آن تایتان، سوییشرت‌ها و هودی‌ها میشه.

انتخاب‌های زیاد

از اونجایی که اتک آن تایتان بسیار انیمه‌ی خاص و بزرگیه، کالکشن دیزاین‌هایی که براتون ازش طراحی کردیم به شما آپشن‌ها و طرح‌های مختلفی رو ارائه میده از جمله:

چه از طرفدارهای کاراکترها یا گروه خاصی باشید چه بخواید تایتان درونتون رو نشون بدید، کالکشن تیشرت، سوییشرت و هودی‌های اتک آن تایتان 7wears حتما یه طرح خاص و با کیفیت براتون داره! کافیه صفحه‌ی کالکشن رو بازی کنی، حتما تیشرت اتک آن تایتان مورد علاقه‌ت رو پیدا می‌کنی!

چرا کالکشن اتک آن تایتان 7Wears؟

ما در فروشگاه سون ورز؛ فقط تیشرت‌ها، سوییشرت‌ها (دورس) و هودی‌های با کیفیت عالی و پریمیوم رو ارائه می‌دیم که از جنس تمام نخ بدون ناخالصی، راحت و با دوام هستن. اما علاوه بر کیفیت پوشاک، چیزی که لباس‌های ما رو متمایز می‌کنه، استفاده از چاپ دیجیتال هست که به ما این امکان رو می‌ده تا طرح‌های خاص و با کیفیت خیره کننده و اختصاصیمون رو روی لباس‌ها چاپ کنیم.

فرآیند چاپ دیجیتال از جوهر سازگار با محیط زیست و چاپ مستقیم روی پارچه استفاده می‌کنه تا اطمینان حاصل بشه که چاپ‌ها زنده، با بالاترین کیفیت ممکن و ماندگار هستن. از اونجایی که چاپ پوشاک ما از جمله تیشرت اتک آن تایتان، کاملا مستقیم روی پارچه انجام میشه و جوهر به خورد پارچه میره، طرح‌ها حتی بعد از چندین بار شستشو ترک نمی‌خورن، پوست پوست نمی‌شن و رنگشون محو نمی‌شه.

تیشرت‌ها، سویشرت‌ها و هودی‌های (سوییشرت کلاه دار) 7wears هم از نخ با کیفیت و بدون ناخالصی ساخته شده‌ان که جنس نرمی دارن، به پوست امکان تنفس می‌دن و ایجاد خارش نمی‌کنن. درصد آبرفت پوشاک ما بسیار کمه، به راحنی چروک نمی‌‎خورن یا شکل خودشون رو از دست نمی‌دن.

اگر به دنبال خرید تیشرت اتک آن تایتان، سویشرت یا هودیش هستید و محصول با کیفیتی مد نظرتون هست که هم زیبایی و هم کیفیت فوق العاده بالایی داشته باشه، جای درستی اومدید!

چرا قراره عاشق این کالکشن بشید؟

در دیزاین طرح های تیشرت‌ اتک آن تایتان 7wears نه تنها به زیبایی لباس‌ها توجه خاصی میشه، در کنارش همگی کارها وفادار به سورس متریال مانگا و انیمه اتک آن تایتان هستن. ما از تصاویر با وضوح (رزولوشن) بالا و رنگ‌های خاص برای ایجاد چاپ های واقع گرایانه و با کیفیت استفاده می کنیم تا موقع پوشیدن لباس‌های اتک آن تایتان حس کنید بخشی از داستان این انیمه هستید!

مجموعه لباس‌های اتک آن تایتان سون ورز برای هر مناسبتی مناسبه! می‌تونید از تیشرت‌ها، دورس‌ها و هودی‌های کلاه دار به عنوان لباس‌های روزمره استفاده کنید، یا باهاشون کازپلی کنید؛ یا اینکه به عنوان هدیه‌ی خاص برای طرفدارش کادو بدید. تنوع طرح‌ها و رنگ‌های پوشاک سون ورز باعث میشه با هر سلیقه‌ای و برای هر شرایطی یه طرح جذاب پیدا کنید!

چطوری به دستت می‌رسه؟

بعد از انتخاب طرح و رنگ و سایز می‌دونی بهترین بخش ماجرا چیه؟ 7wears به سراسر کشور ارسال رایگان داره و خیالت راحته که هرجا باشی، ما سفارشت رو توی یه بسته بندی جذاب و خاص برات می‌فرستیم! مهم نیست کجای ایران زندگی می‌کنی، مهم اینه که محصول مورد علاقه‌ت رو پیدا کردی و ما برات بدون هزینه‌ی اضافی ارسال می‌کنیم.

همین حالا طرحت رو انتخاب کن!

کالکشن تیشرت اتک آن تایتان یکی از پرطرفدارترین کالکشن‌های 7wears هست و هر ماه در حال اضافه کردن طرح‌های اختصاصی و جدید بهش هستیم. تمام طرح‌ها رو علاوه بر تیشرت میتونی روی هودی و سوییشرت (دورس) هم سفارش بدی و خیالت بابت کیفیت لباس و چاپش راحته! میتونی برای دیدن نمونه ویدیوهای لباس‌ها به اینستاگرام 7wears هم سر بزنی. برای دیدن کالکشن تیشرت، سوییشرت و هودی اتک آن تایتان (Attack on Titan) روی لینک پایین کلیک کن.

برای مشاهده‌ی کالکشن اتک آن تایتان روی دکمه کلیک یا تاچ کنید
محصولات مرتبط
پاسخ دهید