معرفی و تجربه‌ی بسته الحاقی الدن رینگ

معرفی و تجربه‌ی بسته الحاقی الدن رینگ

با توجه به نزدیک شدن به عرضه‌ی بسته الحاقی الدن رینگ با عنوان Shadow of the Erdtree، یک دموی سه ساعته در اختیار رسانه ها قرار گرفته که در ادامه‌ی متن در موردش صحبت میکنیم و در اصل معرفی‌ و خلاصه‌ای از بسته الحاقی جدید الدن رینگ خواهیم داشت.

وارد شدن به بسته الحاقی جدید Shadow of the Erdtree در بازی Elden Ring مثل برگشتن به خونه می‌مونه. با لمس کردن یه بازوی خشکیده، خودمونو توی یه دشت پوشیده از چمن می‌بینیم که یه درخت غول‌پیکر در حال پوسیدن توی دوردست‌ها دیده می‌شه. زمین پر از سنگ قبرها و نسخه‌های روح‌مانند دشمنای قدیمی مثل سگ‌ها و اشراف سرگردان شده. طولی نمی‌کشه که توی این منطقه جدید، یعنی سرزمین سایه، با یه چیز ترسناک مواجه می‌شیم: یه مشعل آهنی عظیم که با زغال‌های سوزان و زندانیان در حال سوختن پر شده.

وقتی سعی می‌کنیم به این موجود بزرگ حمله کنیم، سریعاً متوجه می‌شیم که حتی شوالیه با سطح بالا و تجهیزات خوبی که برای پیش‌نمایش سه ساعته DLC بهمون دادن، حریفش نمی‌شه. این هیولا توده‌های بزرگ و غیرقابل اجتناب از آوارهای شعله‌ور به سمتمون پرتاب می‌کنه. موجودات جدید دیگه‌ای هم مثل Gravebirds (اقوام کوچک‌تر پرندگان Death Rite از Elden Ring) و انسان‌نماهایی با پوست خاکستری و تیغه‌های دایره‌ای دوقلو، شوالیه بیچاره‌مون رو شکست می‌دن.

با اینکه کاراکتر لول بالایی داریم، برای سرزمین سایه آماده نیستیم. اما پاورآپ‌های جدیدی به نام Scadutree Fragments توی دشت قبرستان و سیاه‌چال‌های اطراف پراکنده شده‌ان. این آیتم‌های مصرفی، قطعاتی از نسخه محلی Erdtree هستن که آیتم Scadutree رو می‌دن و به طرز قابل توجهی آمار شوالیه‌مون رو بالا می‌برن. بازیکنا به این قطعات نیاز دارن تا با دشمنای قوی این منطقه مبارزه کنن. توی سه ساعت بازی، حدود شش قطعه رو راحت پیدا کردیم. همچنین مقدار زیادی Revered Spirit Ash جمع کردیم که روح‌هامون و اسبمون، Torrent، رو تقویت می‌کنه.

Scadutree Fragments و Revered Spirit Ashes رو می‌شه توی Site of Grace در سرزمین سایه استفاده کرد تا قوی‌تر بشیم، مثل استفاده از Golden Seeds و Sacred Tears توی Elden Ring. این پاورآپ‌ها فقط توی سرزمین سایه شخصیت‌هامون رو تقویت می‌کنن، که با آمار زرد رنگ مشخص می‌شه و در سرزمین‌های دیگه به سفید برمی‌گردن.

برای رسیدن به سرزمین سایه باید Starscourge Radahn رو توی قلعه Redmane و Mohg، ارباب خون رو توی کاخ Mohgwyn شکست بدیم. بعد از اون، یه شوالیه که یکی از پیروان Miquella هست، به‌مون کمک می‌کنه تا به این سرزمین جدید منتقل بشیم. پیروان Miquella که برادر مرموز Malenia رو “مهربان” یا “لطیف” می‌نامن، حس امیدواری می‌دن، برعکس ناامیدی که توی سرزمین‌های میانه جریان داره.

توی ایستگاه‌های معروف به سه‌راهی‌ها، که نماد سفر Miqeulla هستن، با NPCها و فروشنده‌های جدیدی آشنا شدیم که آیتم‌ها و ماموریت‌هایی ارائه می‌دادن. در میان اون‌ها Freyja، یه هم‌پیمان سابق General Radahn، و یه خدمتکار Mohg حضور داشتن. Moore، یه فروشنده ساده‌دل، به وضوح با NPCهای گیج و ناامید معمول بازی‌های FromSoftware متفاوت بود، همگی به طور غیرعادی خوشحال و حمایت‌گر.

فراتر از دشت قبرستان، سیاه‌چال‌های قدیمی، مقبره‌ها و استحکامات رو دیدیم. بزرگ‌ترین اون‌ها Belurat بود، یه قلعه وسیع با مسیرهای پرپیچ و خم و دشمنای جدید، از جمله عقرب‌ها، جادوگران و غول‌های انسان‌نما. در انتهای Belurat، با شیر رقصنده الهی، موجودی که توی اولین تریلر بسته الحاقی دیده شد، مبارزه کردیم. شوالیه ما و متحدان احضار شده این نبرد رو نسبتاً آسان کردن، هرچند با شخصیت اصلی خودمون این‌طور نخواهد بود. شکست دادن شیر رقصنده سرش رو به عنوان کلاه خودی که قدرت و چابکی رو افزایش می‌ده، ولی قدرت فلاسک‌ها رو کم می‌کنه، دریافت کردیم.

توی زندان Belurat، شیشه‌های زنده‌ای پیدا کردیم که گوشتشون هنوز زنده بود، و شکل واقعی‌شون رو نشون می‌دادن: یه موجود توموری که با روده‌های خودش حمله می‌کنه. این موجودات هم حال به هم زن و هم ناراحت‌کننده هستن و به فلسفه هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی، که نمی‌خواست از “عامل نفرت‌انگیز” برای ترساندن بازیکنا استفاده کنه، پایبند می‌مونن.

منطقه دیگه‌ای که توی پیش‌نمایش دیدیم، قلعه Ensis بود، یه سیاه‌چال قدیمی متوسط که توسط یه ترول غول‌پیکر جادوگر محافظت می‌شد. توی این قلعه، با شوالیه‌ای با یه چکش بزرگ مواجه شدیم که خیلی قوی بود. ما تصمیم گرفتیم از دشمن‌ها فرار کنیم و به باس قلعه، Rellana، شوالیه ماه دوقلو، برسیم. اون، یه شاهزاده خانم سابق Carian و خواهر Rennala، ملکه ماه کامل، بود. با کمک متحدان احضار شده، تونستیم شکستش بدیم.

همچنین یه سلاح جدید، یه شمشیر سبک بزرگ به نام Milady رو امتحان کردیم، یه کلاس جدید سلاح توی این بسته الحاقی. سلاح‌های جدید دیگه شامل Backhand Blade، Dryleaf Arts و Red Bear’s Claw هستن. همچنین سپرهای جدید، تیغه‌های پرتابی، بطری‌های عطر و کاتانای بزرگ هم جزو 100 سلاح جدید وعده داده شده توی Shadow of the Erdtree هستن، که همه اضافه می‌شن تا تنوع جدیدی به سبک‌های مبارزه اضافه کنن.

توی این سه ساعت، احساس می‌کنیم که فقط سطح Shadow of the Erdtree رو بررسی کردیم. با شخصیت‌ها و داستان‌های جدید جذاب، چالش‌های ترسناک و حال و هوای جذاب، باید ببینیم آیا امیدواری پیروان Miquella واقعیه یا قبل از فاجعه‌ای که در راهه. همه اینا رو وقتی بسته الحاقی در 21 ژوئن منتشر می‌شه کشف می‌کنیم.

راستی ما یه کالکشن کامل و جذاب از هودی، سوییشرت و تیشرت الدن رینگ داریم که همگی با طرح‌های اختصاصی فوق العاده با کیفیت روی پوشاک پریمیوم تمام نخ به صورت دیجیتال چاپ میشن و برتر کیفیت ممکن در بازار رو دارن. پیشنهاد می‌کنیم حتما کالشکنش رو ببینی و طرحای جدیدش مخصوصا از DLC جدید یعنی Shadow of the Erdtree رو از دست ندی!

برای مشاهده‌ی کالکشن الدن رینگ (Elden Ring) روی دکمه کلیک یا تاچ کنید
محصولات مرتبط
پاسخ دهید