پایان سریال “د بویز” (پسران) در فصل 5

پایان سریال “د بویز” (پسران) در فصل 5

پایان سریال “د بویز” (پسران) در فصل 5 تایید شد. حالا که فصل چهارم سریال “The Boys” (پسران) در حال پخشه، تهیه‌کننده‌ی سریال، اریک کریپک اعلام کرده که این سریال سوپرهیرویی آمازون پرایم با فصل پنجم به پایان می‌رسه.

کریپک در یک پست توی ایکس (توییتر) نوشت: “هفته پخش فصل 4 ‘The Boys’ زمان خوبیه برای اعلام اینکه: فصل 5 فصل آخر خواهد بود!” همراه این پست، عکسی از فیلمنامه‌ی ویرایش‌شده‌ی قسمت آخر فصل 4 بود. “همیشه برنامه‌م این بود، فقط باید منتظر تأیید نهایی از وات می‌شدم. هیجان‌زده‌م که داستان رو به یه اوج خشن و حماسی برسونم.”

سریال “The Boys” (پسران) که اولین بار در سال 2019 پخش شد، در دنیایی اتفاق می‌افته که توسط شرکت بزرگ سوپرهیرویی وات اداره می‌شه و درباره مبارزه بین سوپ‌ها (سوپرهیروها) و “بویز”، گروهی از انسان‌هاست که زندگیشون به طریقی توسط سوپ‌ها خراب شده.

 

سریال The Boys (پسران) با بازی کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، جسی تی. آشر، لاز آلونسو، چیس کراوفورد، تومر کاپون، کارن فوکوهارا، کلبی مینیفی، کلودیا دوومیت و کامرون کرووتی هست. در فصل 4 جفری دین مورگان به جمع بازیگران اضافه شده، که دومین بازیگر بزرگ “سوپرنچرال” هست که بعد از جنسن اکلز در نقش سولجر بوی در فصل 3، به یک شخصیت اصلی در The Boys (پسران) تبدیل می‌شه.

شایعاتی قبلاً وجود داشت که فصل چهارم “The Boys” آخرین فصل خواهد بود، اما آمازون درست قبل از شروع تبلیغات کریپک و بازیگران برای فصل 4، سریال رو برای فصل 5 تمدید کرد. کریپک قبلاً گفته بود که حداقل پنج فصل برای روایت داستان می‌خواد.

“The Boys” چندین پروژه اسپین‌آف در آمازون در دست تولید داره، از جمله انیمیشن “The Boys Presents: Diabolical” و سریال سوپرهیرویی “Gen V” که در حال تولید فصل دومه، و همچنین دو پروژه دیگه که در حال توسعه هستن، یکی در مکزیک و دیگری که به تازگی توسط کریپک اعلام شده.

اگه از طرفدارای سریال The Boys (پسران) یا کاراکترهای جذابش مثل هوملندر (Homelander)، بیلی بوچر (Butcher) و سولجر بوی (Soldier Boy) هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما به کالکشن هودی، سوییشرت و تیشرت The Boys (پسران) سون ورز سر بزنید چون کلی طرح اختصاصی روی لباس‌های با کیفیت پریمیوم براتون داریم!

برای مشاهده‌ی کالکشن The Boys (پسران) روی دکمه کلیک یا تاچ کنید
محصولات مرتبط
پاسخ دهید