اطلاعات تازه از نسخه جدید لایف ایز استرنج: دابل اکسپوژر

اطلاعات تازه از نسخه جدید لایف ایز استرنج: دابل اکسپوژر

بازی Life is Strange: Double Exposure به هر پایانی که توی بازی اصلی Life is Strange انتخاب کردی، احترام می‌ذاره و داستان رو از اونجا دنبال میکنه. این خبر رو سازنده بازی، Deck Nine، به عنوان بخشی از معرفی دنباله جدیدش اعلام کرده.

این بازی که هفته پیش توی Summer Game Fest معرفی شد، داستان Max Caulfield، شخصیت اصلی نوجوان سری Life is Strange، رو ادامه می‌ده که حالا بزرگ شده. اما بازگشت ناگهانی به داستان Max سوالاتی رو برای طرفدارها ایجاد کرد که آیا انتخاب‌های قبلی‌شون پشتیبانی می‌شه و عواقبش رو توی بازی می‌بینن؟ حالا اطلاعات بیشتری داریم.

کارگردان روایی بازی، Felice Kuan، در مورد بازگشت به داستان Max گفت: “می‌دونستیم که باید این بازگشت خاص باشه. می‌دونستیم که باید به دو پایان فراموش‌نشدنی فصل اول داستان Max احترام بذاریم، در حالی که چیزی جدید و تازه خلق می‌کردیم که چالش‌های گذشته Max رو تکرار کنه و در عین حال داستان شخصی Max رو به جلو ببره.”

کارگردان بازی، Jon Stauder افزود: “برای ما توی Deck Nine خیلی مهم بود که اگر قرار بود ماجراجویی دیگه‌ای برای Max بسازیم، باید به هر دو پایان احترام بذاریم. Double Exposure دقیقاً همین کار رو انجام می‌ده.”

“از نظر ما، هیچ پایانی به عنوان پایان رسمی برای بازی اول وجود نداره. Double Exposure به هر دو پایان توی فکرهای Max، دفترچه‌ یادداشتش، پیام‌های متنی‌اش، تعاملاتش با بقیه شخصیت‌ها، و اونچه که از گذشته‌ش به دوستان جدیدش می‌گه، احترام می‌ذاره.”

در مورد چگونگی انتقال انتخاب‌های بازیکنان، Deck Nine اعلام کرده که این کار به طور طبیعی توی صحنه‌های اولیه بازی از طریق گفتگویی بین Max و دوست جدیدش Safi انجام می‌شه.

توی معرفی امروز Double Exposure، قسمتی از این گفتگو نشون داده شد، جایی که Safi از Max درباره “دختری با موی آبی که عکسش رو توی کیف پولت داری” می‌پرسه. Max می‌تونه بگه که اون و Chloe دوست بودن یا اینکه او عشق دوران دبیرستانش بوده.

توی Double Exposure، مکس – که دوباره توسط بازیگر اصلی، Hannah Tell ایفای نقش شده – حالا یک “عکاس مقیم” توی دانشگاه Caledon، کالجی توی ورمونت، هست که به نظر می‌رسه نقشی مشابه با آکادمی Blackwell توی بازی اصلی داره. حالا که Max بزرگ شده، نقش او توی این دانشگاه به عنوان یک مربی برای دانشجوهاست که احتمالاً به این معناست که می‌تونی بدون دردسرهای رفتن به کلاس‌ها، توی محوطه‌ی دانشگاه بگردی.

اینجاست که بعد از یک جلسه ستاره‌بینی با Safi و دوستش Moses، تراژدی رخ می‌ده. جسد Safi پیدا می‌شه، حداقل توی یک خط زمانی. Max به زودی متوجه می‌شه که می‌تونه بین دو جهان حرکت کنه، یکی که توی اون Safi مرده و دیگری که اون هنوز زنده هست. Double Exposure دو معما داره. یافتن هویت قاتل توی یک خط زمانی، قبل از اینکه بتونه این کار رو توی خط زمانی دوم هم انجام بده.

بازی Life is Strange: Double Exposure قراره در 29 اکتبر برای PC، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس عرضه بشه، و نسخه‌ای برای نینتندو سوئیچ هم برنامه‌ریزی شده. اگر 30 دلار اضافه بدی، می‌تونی دو فصل اول Double Exposure رو دو هفته زودتر بازی کنی، چیزی که طرفداران به خاطر هزینه‌ش و احتمال لو رفتن داستان، ازش انتقاد کردن.

اگه از طرفدارای سری بازی داستان محور و فوق العاده‌ی Life is Strange (لایف ایز استرنج) هستی، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به کالکشن هودی، سوییشرت و تیشرتش بزنی چون کلی طرح اختصاصی و با کیفیت بالا داریم که روی لباس‌های پریمیوم با بهترین کیفیت دوخت و پارچه به صورت دیجیتال چاپ میشن!

برای مشاهده‌ی کالکشن لایف ایز استرنج (Life is Strange) روی دکمه کلیک یا تاچ کنید
محصولات مرتبط
پاسخ دهید