راهنمای شستشوی لباس‌های چاپی

راهنمای شستشوی لباس‌های چاپی

توجه به راهنمای شستشوی لباس‌های چاپی یکی از لازمه‌های حفظ کیفیت لباس‌های طرح‌دار هست. احتمالا تا حالا شده طرح یکی از لباس‌هاتون بعد از شستشو دچار مشکلاتی مثل کمرنگ شدن، بریده بریده شدن یا چنین مواردی بشه. عوامل خیلی زیادی می‌تونن توی آسیب دیدن لباس‌ها و طرحشون موثر باشن مثل کیفیت پایین پارچه‌ی لباس، کیفیت پایین چاپ و البته شستشوی نامناسب لباس.

ما توی فروشگاه 7wears فقط پوشاک پریمیوم تمام نخ شامل تیشرت، سوییشرت و هودی ارائه می‌کنیم و از پیشرفته‌ترین متد چاپ یعنی چاپ دیجیتال استفاده می‌کنیم برای همین خیال همراهامون بابت کیفیت لباس و طرحش همیشه راحته. اما کیفیت بالای لباس با شستشوی صحیح و مناسب محصول حفظ میشه و در ادامه روش صحیح شستشوی لباس چاپی به روش دیجیتال رو با هم بررسی می‌کنیم.

اولین نکته‌ی شستشوی لباس‌های چاپی و طرح دار اینه حتما موقع شستشو لباستون رو پشت و رو کنید. از اونجایی که طرح لباس از رو چاپ میشه، همیشه پشت و رو کردن لباس باعث محافظت بیشتر از طرح و چاپ میشه.

نکته‌ی مهم بعدی اینه که حتما از ماشین لباسشویی و آب سرد استفاده کنید. آب گرم و به طور کلی دمای بالا (مثل اتو) باعث آسیب دیدن بافت لباس و همینطور طرح چاپی میشه. با وجود اینکه در روش چاپ دیجیتال که پیشرفته‌ترین متد چاپ هست، این آسیب کمتر میشه اما بازم استفاده از آب سر در حفظ کیفیت لباس موردی کلیدیه!

یکی از عواملی که معمولا ممکنه بهش توجه کمتری بشه، انتخاب مایع لباسشویی مناسب برای شستشوی هودی، سوییشرت و تیشرت چاپی هست. به طور کلی مایع‌های لباسشویی‌ای که دارای آنزیم هستن یا قدرت لکه بری بالایی دارن قاتل بافت پارچه و طرح لباس به حساب میان! این نوع مایع‌ها آسیب جبران ناپذیری به بافت لباس‌هاتون می‌زنن و حتما پیشنهاد می‌‎کنیم از مایع بدون آنزیم برای شستشوی لباس استفاده کنید.

همینطور بعد از شستشو به هیچ عنوان لباس رو در خشک کن با دور تند قرار ندید چون این مورد هم نه تنها ممکنه به چاپ لباس صدمه بزنه بلکه بافت کلی لباس رو هم دچار آسیب می‌کنه.

نهایتا با رعایت این موارد می‌تونید از لباس‌هاتون و طرح‌های جذابش تا سال‌ها بدون مشکل استفاده کنید. 7wears همیشه همراه با لباس‌های پریمیوم، نکات شستشوی محصولات رو هم ارسال می‌کنه تا همیشه این نکات رو دم دستتون داشته باشید و با رعایتشون از لباس‌هاتون لذت همیشگی ببرید.

برای مشاهده‌ی کالکشن‌های جذاب محصولات 7wears روی این لینک کلیک یا تپ کن!
محصولات مرتبط
1 نظر

ممنون بابت این نکات به درد بخور؛ سون ورز عزیز 🤘🏻

پاسخ دهید