ساخت مستند تور جدید گروه Oasis و بازگشتشون

ساخت مستند تور جدید گروه Oasis و بازگشتشون

همونطور که قطعا تا الان خبرش رو شنیدید، نوئل و لیام گالاگر از گروه Oasis (اوئیسیز) دوباره به هم ملحق شدن و این اتفاق تاریخی احتمالا قراره از طریق یک مستند به نمایش در بیاد. روزنامه‌ی سان در بریتانیا گزارش داده که مدیرای اپل تی‌وی+ قصد دارن از پشت صحنه و حواشی اجراهای تور بازگشت Oasis (اوئیسیز) فیلمبرداری کن و ازش یه مستند تهیه کنن. این مستند Oasis (اوئیسیز) احتمالاً به خاطر موفقیت مستند “Get Back” درباره‌ی مراحل ساخت آلبوم Let It Be بیتلز مدیرای اپل رو ترغیب کرده که موفقیت بزرگ دیگه ای براشون به همراه داشته باشه.

طبق گزارش‌های منتشر شده، اپل با آمازون پرایم و نتفلیکس رقابت سختی داره که امتیاز ساخت این مستند رو به دست بیاره. به گفته این منبع: “این فیلم قراره یکی از بهترین‌های دهه باشه و اپل تی‌وی+ پول خیلی زیادی پیشنهاد داده.”

بعد از اعلام تاریخ کنسرت‌ها و بلیت فروشیشون، Oasis (اوئیسیز) دوباره به صدر جدول‌های موسیقی بریتانیا برگشته. این گروه از سال ۲۰۰۹ به بعد، یعنی زمانی که نوئل بعد از دعوای پشت صحنه با برادرش گروه رو ترک کرد، دیگه با هم اجرا نداشتن. اون‌ها برای سال آینده ۱۷ تا کنسرت تو بریتانیا و ایرلند برنامه‌ریزی کردن که از کاردیف در ماه جولای شروع میشه. تقاضا برای بلیت‌ها انقدر زیاد بود که خیلی از طرفدارا نتونستن بلیت تهیه کنن یا مجبور شدن صدها دلار بیشتر از حد انتظار برای بلیت‌ها پرداخت کنن و الان هم یه نهاد نظارتی دولتی داره روند فروش بلیت‌ها رو بررسی می‌کنه!

قطعا بازگشت Oasis (اوئیسیز) برای طرفدارای موسیقی راک خبر فوق العاده‌ایه و باید دید بعد از اینهمه دوری، نوئل و لیام میتونن یه بار دیگه این راک بند رو به اوج برگردونن یا نه. اگه عاشق موسیقی هستی پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به کالکشن تیشرت، سوییشرت و هودی Oasis (اوئیسیز) بزنی چون پوشاک 7wears همگی از جنس تمام نخ پریمیوم هستن و طرحای اختصاصی سون ورز با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین متد چاپ روشون باعث میشه با کیفیت‌ترین لباس ممکن رو از بند محبوبت داشته باشی.

برای مشاهده‌ی کالکشن Oasis (اوئیسیز) روی دکمه کلیک یا تاچ کنید
محصولات مرتبط
پاسخ دهید