590,000 تومان

تیشرت وارداتی طرح ریک و مورتی لیمیتد

تیشرتکالکشن Rick and Mortyکالکشن سیلک

تیشرت وارداتی طرح ریک و مورتی لیمیتد مطابق تصاویر از جنس صد درصد نخ و با چاپ بسیار با کیفیت به شما همراهان ارائه میشه. این محصول محدوده و شارژ مجدد نداره! 
رنگ این تیشرت ذغالی است. لطفا توضیخات محصول رو مطالعه کنید.
ابعاد سایز M : عرض سینه : 50 | قد: 67 (احتمال 2-1 سانت خطای اندازه گیری هست)
ابعاد سایز L: عرض سینه:  52 | قد: 70 (احتمال 2-1 سانت خطای اندازه گیری هست)

- +

شرح

تیشرت وارداتی طرح ریک و مورتی لیمیتد 7wears

تیشرت وارداتی طرح ریک و مورتی لیمیتد 7wears شامل تیشرت صد درصد نخ بدون ناخالصی و مناسب تمام فصل‌هاست. این تیشرت‌های تمام نخ با چاپ سیلک آماده شدن و جوهر به خورد تیشرت میره تا شما همراهان عزیز بتونید راحت اونها رو بشورید و سالها ازشون استفاده کنید.

تیشرت های چاپ سیلک در تعداد بالا تولید میشن و به همین دلیل قیمتشون از تیشرتهای چاپ دیجیتال پایینتره و مزیتی که دارند این هست که آماده برای ارسال به شما هستن. این تیشرتها همچنین مثل تمام کارهای سون ورز، یونیسکس هستند و شما به راحتی میتونین این تیشرتها رو با دوستان خودتون هم ست کنین. این محصول واردتی کشور بنگلادش است و تصاویر گرفته شده از خود محصولات هستند و خیالتون راحته که همون محصولی که سفارش میدین به دستتون میرسه. این تیشرت از لحاظ کیفیتی در کیفیت خوبی قرار داره. محصولاتمون به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می‌شه! علاوه بر ارسال پستی، هنگام ثبت سفارش امکان انتخاب گزینه‌ی ارسال با پیک هم وجود داره. لطفا توجه داشته باشین با توجه به تفاوت رنگ نمایشگرهای گوشی، ممکنه رنگ‌ها تا 10 درصد با محصولی که به شما میرسد تفاوت داشته باشد.

اگر دوست داشتید در مورد نمونه کارها و کیفیت محصولات ما بیشتر بدونید میتونین هشتگ #همراهان_ما رو در کانال تلگرام ببینید یا از طریق هایلایت‌ها در اینستاگرام از تجربه‌ی همراهان 7wears مطلع بشید.

 

اطلاعات تکمیلی

سایز - حتما مطابق جدول انتخاب کنید

L, M

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تیشرت وارداتی طرح ریک و مورتی لیمیتد”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.